Zaknaifen
Awatar Śmierci

Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 328 Skąd: Northrend |
|
koncepcje |
|
koncepcje:
- kilka typow oddzialow - kazdy z innymi umiejetnosciami (np. partyzamci, piechota, saperzy)
-kazdy typ - inna figurka
-pojazdy (pojazdy lekkie, transportery, czolgi, altyleria)
-karty zdarzen - miejsca na mapie ktore cos powoduja - karta dociagane z decka kart zdarzen frakcji - np zrzut zaopatrzenie, zmiana pogody
-karty zadan
-zunifikowane wyposazenie dla danego typu jednostek wykupowane przed gra
-ilosc oddzialow zalezna od wykupionych kart oddzialow
-gra oparta na danej ilosci punktow ktore mozna wydac na uzbrojenie umiejetnosci, oddzialy
- karty sabotazu - karty wykupowane, wkladane do kart zdazen przeciwnika
- uproszczenie statystyk postaci (wytrzymalosc, mobilnosc, przeszkolenie (zdolnosc walki)
-system kamuflazu, okopow i bunkrow
-zmienne warunki pogodowe
- przykladowy rozklad oddzialu:
karta typu/karta wyposazenia/ karta umiejetnosci
piechota /karabin piechoty / np. mod +1 do traf
granat
i każda figurka danego typu ma to samo
-oddziały składają się od 2 do 5 figurek np. oddział SS - 2 figurki, oddział partyzantów - 5 figurek, wykupienie np 2 kart oddzialow partyzantow daje mozliwosc wystawienia 10 figurek tego typu
-punkty morali - znacznik dla calej armii, wplywajacy na statystyki itp. na morale wplywaja karty i wydarzenia (strata zolnierzy)
-rzuty oparte na kosci k12
|
|